.

.

.

.

فیلم‌ها و تئاترهای کودکان از فردا در کانون

پوستر جشنواره روز جهانی کودک کار علی خوش جام

جشنواره کودک، نیایش و مهر آغاز می‌شود
فیلم‌ها و تئاترهای کودکان از فردا در کانون

جشنواره کودک، نیایش و مهر به مناسبت روز جهانی کودک در ماه مبارک رمضان از 9 صبح تا 9 شب در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پذیرای کودکان و نوجوانان است.

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشنواره کودک، نیایش و مهر که نیایش کودکان را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، فردا افتتاح می‌شود.

       نمایش عروسک‌ها، کارگاه پویانمایی و فیلم‌نامه‌نویسی، بخش نیایش و آثار ارسالی به نمایشگاه کودکان سرزمین زیتون، از جمله بخش‌‌های این جشنواره است. سالن آمفی‌تئاتر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون نیز در همه روزهای برگزاری جشنواره از دو تا هفت نوبت شاهد اکران فیلم، اجرای تئاتر کودکان، جنگ‌های شادی و نشست‌های تخصصی در خصوص کودکان خواهد بود.

       روز یک‌شنبه 9 مهر، این جشنواره شاهد نمایش تئاتر گروه آویژه (ساعت 9 صبح)، نمایش فیلم انیمیشن(ساعت 30/10)، نمایش تئاتر بچه‌های ایران (ساعت 30/14)، نمایش فیلم انیمیشن (ساعت 30/15) و نمایش فیلم سینمایی زیر نور ماه (ساعت 20) خواهد بود.

       بنا بر این گزارش، جشنواره کودک، نیایش و مهر از 9 تا 16 مهر در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد