.

.

.

.

راه‌یابی فیلم ماه بود و روباه به بخش مسابقه جشنواره لوکاس آلمان

فیلم پویانمایی ماه بود و روباه به بخش مسابقه بیست و نهمین

 جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان لوکاس در آلمان راه یافت.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رقابت این فیلم موفق ایرانی به کارگردانی بابک نظری با 19 فیلم از 17 کشور جهان از روز دوم مهر آغاز شده است و تا 9 مهر ادامه خواهد یافت.

    جشنواره لوکاس آلمان در حالی در شهر فرانکفورت آغاز شده است که در آن فیلم ماه بود و روباه با فیلم‌هایی از کشورهایی مانند هند، بریتانیا، اسپانیا، ژاپن و آلمان رقابت خواهد کرد.

    از ایران فیلم بلند «سگ‌های ولگرد» به کارگردانی مرضیه مشکینی، محصول مشترک ایران و فرانسه نیز در بخش غیرمسابقه‌ای به نمایش در می‌آید.

    در این جشنواره 5 جایزه شامل 2 جایزه اصلی، یک جایزه برای فیلم برتر کوتاه، یک جایزه سیفژ اهدایی از سوی هیأت داوران بین‌المللی عضو سیفژ و یک جایزه دون‌کیشوت اهدایی فدراسیون بین‌المللی انجمن سینما به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

    داوری این جشنواره را پنج داور حرفه‌ای بزرگسال و 5 داور نوجوان بر عهده خواهند داشت.

    گفتنی است فیلم پویانمایی رایانه‌ای ماه بود و روباه در دو سال اخیر علاوه بر حضور در جشنواره‌های بزرگ و بین‌المللی در کشورهایی مانند اسپانیا، مصر، امریکا، تونس، ایتالیا، هندوستان، فرانسه، استرالیا و قزاقستان، جوایزی را از جشنواره‌های اوبرن استرالیا، قاهره مصر و سوس در تونس دریافت کرده است.

 

منبع:kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد