.

.

.

.

موفقیت کودکان بوشهری در چهارمین مسابقه بین المللی نقاشی تهران

موفقیت کودکان و نوجوانان بوشهری در چهارمین مسابقه بین المللی نقاشی تهران

 

                    اعضاء کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر بوشهر

                                              در مسابقه بین المللی نقاشی « رنگین کمان » تهران

                                   یک نشان طلا و دو نشان نقره این رقابت بین المللی را کسب کردند.

 

                       

 

                                                                                       

 

 از مجموع 20 اثر ارسالی از استان به مسابقه آقای عادل کریمی درشوری  5 ساله از بوشهر موفق به کسب نشان طلا ، خانم آتنا حسن لی 5 ساله  از بوشهر موفق به کسب نشان نقره و آقای مصعب شاهینی 14 ساله از بوشهر موفق شدند نشان نقره این رقابت بین المللی را کسب نمایند.

 

 

                  

 

                                                                        

 

 آثار کودکان و نوجوانان موفق بوشهری عمدتاً به شیوه رنگ پلاستیک و با موضوعات ( گروه سنی الف : سرزمین من و رنگین کمان ، گروه سنی ه با موضوع آزاد ) زیر نظر مربی هنری کانون – خانم نرگس رومینا – به این مسابقات ارسال شده بود.

     در این مسابقات کودکان هنرمند ایرانی با کسب 155 نشان چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان تهران، مقام اول این رقابت هنری را از آن خود کردند.

      لازم به ذکر است این رقابت بین‌المللی با شرکت بیش از 5 هزار کودک و نوجوان ایرانی و بچه‌های 19 کشور جهان در تهران برگزار شد و در پایان هنرمندان خردسال ایرانی یک نشان ویژه، 19 نشان طلا، 41 نشان نقره و 94 نشان برنزی این رقابت را از آن خود ساختند.

      پس از ایران کودکان ویتنامی با کسب یک نشان ویژه هیأت داوران، 8 نشان طلا، 17 نشان نقره و 27 نشان برنز در مجموع با 53 نشان در مقام دوم این رقابت قرار گرفتند.

      کشورهای لهستان و صربستان نیز به لحاظ مرغوبیت نشان، مکان سوم و چهارم این مسابقه را که با دو موضوع آزاد و «سرزمین من و رنگین کمان»‌ برگزار شد، به خود اختصاص دادند.

          نکته جالب حضور گسترده کودکان افغانی است که برای نخستین بار آثار خود را به این رقابت ارسال کرده‌اند به نحوی که پس از ایران، افغانستان از حیث تعداد آثار ارسالی با بیش از 900 اثر در مکان دوم قرار گرفته است که کسب 3 نشان نقره و 13 نشان برنز نیز حاصل این حضور گسترده به شمار می‌رود.

    از کودکان موفق بوشهری در روز شنبه 25  شهریور ماه طی برگزاری دهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی در بوشهر تقدیر بعمل  خواهد آمد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد