.

.

.

.

گزارشی از برنامه های شبانه اردو

                                     اردوگاه دلگشا ، شده پر از بچه ها

                  

یکشنیه شب ساعت 30/9 اعضا نوجوان استانهای بوشهر ، خوزستان ، هرمزگان  در کنار هم به تماشای برنامه های شاد و دیدنی استانهای فارس و کهگیلویه در فضای باز نشستند .

    از برنامه های اجرا شده توسط این استان ( کهگیلویه و بویر احمد ) قرائت کلام ا... مجید ، اجرای تواشیح ، خواندن متن ادبی در حمایت از کودکان و نوجوانان لبنان و اجرای ... بود که شاد و پر محتوا برگزار گردید .

از جمله برنامه های استان فارس حافظ خوانی ، فال حافظ ، گفتگو پیرامون شخصیت و زندگی این شاعر بزرگ ایرانی ، و پخش موسیقی بود .

                     

     اعضا دختر نوجوان استان فارس نیز با هدف معرفی نوع پوشش محلی آن استان با لباس های محلی به اجرای برنامه های خود پرداختند .

طی این برنامه شاد شبانه اردوگاه در صدای هلهله ، خنده و نشاط اعضاء پر از خاطرات مهتابی و زیبا شد .

    دوشنبه شب نیز نوبت به استانهای خوزستان و هرمزگان رسید. این استانها با هنر نمایی اعضاء و مربیان خود در فضای باز پشت خوابگاه در محیطی زیبا و صمیمی به اجرای برنامه های خوب خود پرداختند.

                         

     از مهمترین برنامه های استان خوزستان را می توان به اجرای زیبای شاهنامه خوانی توسط دو عضو دختر مرکز آبادان ، سرود آی گل با لهجه بختیاری ، داستان مروارید قله ، انجام حرکات ورزشی توسط دو نفر از اعضاء و ... اشاره نمود. استان هرمزگان نیز برنامه های زیبایی را اجرا کرد . اجرای شعر سلامی به بندر با لهجه محلی ، نمایش یکی از رسومات استان در چهاردهم ماه صفر ، اجرای چند سرود ، اجرای مراسم ساق عروس ، و ... از مهمترین برنامه های این استان بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد