.

.

.

.

گزارشی از مراسم افتتاحیه اردوی دلگشا

صبح روز یکشنبه 22/5/85 ساعت 30/7 اردوگاه دلگشا با حضور خندان و پر نشاط اعضا شرکت کننده به استقبال مراسم افتتاحیه رفت .

    طی این مراسم که با تلاوت آیاتی چند ازکلام ا... مجید آغاز شد . با نوای سرود ملی و همسرایی گروهی کلیه اعضا ، پنج عضو از  استانهای شرکت کننده در اردو ، به افراشتن پرچم های نشان ا... پرداختند . پس از آن .

     در این برنامه مدیر اجرایی اردو اهداف اردو را به اتفاق و مشارکت هوشمندانه اعضا برگزیده استانها بر شمرد و طی این ، اعضا خود پیرامون اهداف اردو ایجاد نظم و همبستگی ، تلاش برای شناخت جامعه ای فراتر و بزرگتر از خانواده ، آموختن صبر و شکیبایی ، مقدم داشتن دیگران بر خود ، لمس نیاز به نظافت و نظم در زندگی فردی و جمعی ، بزرگ دیدن خوبی ها و زیبایی ، چشم پوشی از  کمبودها و ... اشاره نمودند .

                   

                                                                    

     خانم اشکانی مدیر اردو با نوازش کلامی نوجوانان شرکت کننده ، این عزیزان را نسل آینده و قلب تپنده هنر و فرهنگ جامعه خواندند و با امیدواری از درگاه خداوند بیان نمودند که بی تردید ، اعضا نوجوان کانون ، انسان هایی در جامعه هستند که از هر حیث متمایز و شاخص تر از سایرین می باشند . ایشان آینده این اعضا خلاق و فعال را آینده ای روشن خواند و برای همه آرزوی موفقیت نمود . مدیر اردو با ذکر صلوات و سلام بر محمد (ص) آخرین و کامل ترین الگو و نمونه انسانیت به برخی اخلاق زیبای آن حضرت اشاره نمود و دعا کرد که نوجوانان با آشنایی عمیق پیرامون شناخت حقیقی پیامبر رحمت و نور (ص) زیبائی ها و نیکویی های ایشان را فانوسی فرا راه زندگی خود قرار دهند . در ادامه خانم اشکانی پیام مدیر عامل محترم کانون ، آقای چینی فروشان را که خطاب به دختران امروز ( مادران فردا ) بود ، قرائت نمود .

     در پایان برنامه اعضا با بالا بردن دستهای خود به درگاه خداوند دعا نمودند و گفتند که : خدایا من عاشق تو هستم و دوستت دارم .    خدایا می دانم که صدایم را می شنوی به من کمک کن تا دختر خوبی برای پدر و مادرم باشم . به من کمک کن تا قلبم برای بنده هایت ، برای تو و تمام خوبی ها بتپد .

پایان بخش مراسم اختتامیه معرفی مسئولان کارگاهها و اعضا شرکت کننده در هر کارگاه بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد