.

.

.

.

یار مهربان پیامبر به کودکان و نوجوانان جایزه می‌دهد

کودکان و نوجوانان ایرانی به مناسبت میلاد مولود کعبه در قالب یک مسابقه اینترنتی با کلام نورانی و اندیشه گهربار مولای متقیان بیش از پیش آشنا می‌شوند.

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «یار مهربان پیامبر» عنوان تازه‌ترین مسابقه اینترنتی سایت کانون است که کاربران می‌توانند در مدت 30 دقیقه به 13 سؤال چهار گزینه‌ای آن پاسخ بدهند و میزان آشنایی خود با سخنان امام علی(ع) را مورد سنجش قرار دهند.

       در این مسابقه سیزده سخن از آن امام همام به مناسبت روز سیزده رجب در قالب سؤالاتی در باره ایمان، مراتب علم، بی‌نیازی، عقل کامل، عبادت پروردگار، قناعت و دوستی با مردم ارایه شده است که کودکان و نوجوانان از روز 16 مرداد مصادف با شب میلاد مولی‌الموحدین تا روز 18 دی برابر با عید سعید غدیر خم به این پرسش‌ها در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com پاسخ دهند.

       پس از مهلت تعیین شده به تعدادی از برگزیدگان مسابقه که به عنوان «یار مهربان پیامبر» در سال پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود هدایایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیم خواهد شد.

            مسابقه‌های اینترنتی سایت کانون در سال‌های اخیر با استقبال گسترده کاربران روبرو شده است به نحوی که در سه مسابقه اخیر یعنی «شهری در آسمان»، «پیامبر رحمت» و «کودکان سرزمین زیتون» بیش از 1700 کاربر حضور یافته و میزان آشنایی خود با این موضوعات را محک زده‌اند.

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد