.

.

.

.

نمایش نامه نویسان برای پیامبر اعظم(ص) می نویسند

با خریداری متون نمایشی مناسب توسط کانون

نمایش نامه هایی با موضوع پیامبر اعظم(ص) بر روی صحنه می‌رود

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متون نمایشی با موضوع شخصیت والای پیامبر اعظم(ص) را از صاحبان اثر خریداری می‌کند و بر روی صحنه به اجرا در می‌آورد.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مرکز با سابقه در حوزه تولید نمایش‌های کودکان با انتشار فراخوانی به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) از نمایش‌نامه‌نویسان دعوت کرده است تا متون نمایشی خود را ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع شخصیت والای حضرت رسول اکرم(ص) به مرکز تئاتر کانون ارسال کنند.

       متون نمایشی توسط گروهی از کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و 3 عنوان نمایش انتخاب و در مرحله تولید قرار می‌گیرد.

       بر این اساس به نفر اول 8 سکه بهار آزادی و به نمایش‌های بعدی به ترتیب 6 و 4 سکه جایزه اهدا و تمامی هزینه تولید و اجرای این نمایش‌‌ها توسط کانون تأمین خواهد شد.

       همچنین به نمایش‌نامه‌های حایز رتبه چهارم تا دهم نیز هر یک 2 سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

       مرکز تئاتر کانون در این فراخوان از نمایش‌نامه‌نویسان درخواست کرده است آثار خود را تا 30 آذر 1385 به نشانی تهران خیابان فاطمی، خیابان حجاب، داخل پارک لاله، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون ارسال کنند.

       این آثار باید به صورت تایپ شده و در پنج نسخه با ذکر نام نویسنده به همراه نشانی و شماره تلفن در اول هر نسخه و تکمیل فرم تقاضانامه به مرکز تئاتر کانون ارسال شود.

       متن‌هایی که برای سایر مراکز فرهنگی‌ و هنری تولید یا پیش از این ارایه شده باشد، مورد پذیرش واقع نمی‌شود ولی آثار شرکت داده شده با حفظ حقوق هنری نویسنده در مرکز تئاتر کانون نگهداری و بایگانی خواهد شد.

       گفتنی است مرکز تئاتر کانون با شماره تلفن 88966119 واقع در پارک لاله تهران به سؤال‌های علاقه‌مندان در باره نحوه ارسال آثار و دریافت تقاضانامه پاسخ می‌دهد.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد