.

.

.

.

کودکان ایرانی و ویتنامی برگزیدگان چهارمین مسابقه نقاشی تهران

کودکان ایرانی و ویتنامی برگزیدگان چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی تهران

       کودکان هنرمند ایرانی با کسب 155 نشان چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان تهران، مقام اول این رقابت هنری را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این رقابت بین‌المللی با شرکت بیش از 5هزار کودک و نوجوان ایرانی و بچه‌های 19 کشور جهان در تهران برگزار شد و در پایان هنرمندان خردسال ایرانی یک نشان ویژه، 19 نشان طلا، 41 نشان نقره و 94 نشان برنزی این رقابت را از آن خود ساختند.

       پس از ایران کودکان ویتنامی با کسب یک نشان ویژه هیأت داوران، 8 نشان طلا، 17 نشان نقره و 27 نشان برنز در مجموع با 53 نشان در مقام دوم این رقابت قرار گرفتند.

       کشورهای لهستان و صربستان نیز به لحاظ مرغوبیت نشان، مکان سوم و چهارم این مسابقه را که با دو موضوع آزاد و «سرزمین من و رنگین کمان»‌ برگزار شد، به خود اختصاص دادند.

       در مراسم اهدای جوایز این مسابقه که روز 11 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون برگزار شد، دو جایزه ویژه هیأت داوران نیز به مهران مرادپور کودک 7 ساله ایرانی و دوترانگ دوک کودک ویتنامی تعلق گرفت. توجه به مسایل عاطفی و ارتباط مادر و فرزند و به تصویر کشیدن اتحاد و همدلی گروهی برای رسیدن به یک هدف واحد علت اصلی این انتخاب عنوان شده است.

       نکته جالب حضور گسترده کودکان افغانی است که برای نخستین بار آثار خود را به این رقابت ارسال کرده‌اند به نحوی که پس از ایران، افغانستان از حیث تعداد آثار ارسالی با بیش از 900 اثر در مکان دوم قرار گرفته است که کسب 3 نشان نقره و 13 نشان برنز نیز حاصل این حضور گسترده به شمار می‌رود.

       در میان برگزیدگان این رقابت همچنین نام کودکان و نوجوانان کشورهای هندوستان، لهستان، ازبکستان، بلاروس، اسلواکی، مقدونیه، اسلوونی، سری‌لانکا، هنگ‌کنگ، یونان و قزاقستان نیز به چشم می‌خورد. گروه داوری این مسابقه شامل محمدعلی کشاورز، سیدمهدی صالح مجتهد، ایرج داداشی و محمدحسین صلواتیان از ایران و لیندا ولفزگروبر از اتریش 320 اثر نقاشی را از میان 5379 اثر حایز دریافت نشان‌های مسابقه شناختند.

       چهارمین نمایشگاه و مسابقه بین‌المللی نقاشی تهران که از روز اول تیر کار خود را آغاز کرده بود روز 11 تیر با اهدای جوایز برگزیدگان پایان یافت.

       گفتنی است اسامی افراد برگزیده نیز در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonparvaresh.com قرار گرفته است.

تصاویر این آیین از ساعت 18 امروز در بخش پیوست این خبر قابل مشاهده خواهد بود.

اسامی برگزیدگان چهارمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان تهران:

برندگان نشان ویژه

برندگان نشان طلا

برندگان نشان نقره

برندگان نشان برنز

 منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد