.

.

.

.

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران

پوستر چهارمین نمایشگاه نقاشی کودکان تهران کار محمد علی کشاورز

   جوایز 322 برگزیده چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران طی آیینی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری اهدا می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار این کودکان هنرمند از میان 5379 اثر ارسال شده به دبیرخانه مسابقه انتخاب شده است، آثاری که طی روزهای 1 لغایت 11 تیر رنگین‌کمانی از نقاشی‌های کودکان جهان را بر دیوارهای مرکز آفرینش‌ها به تماشا گذاشت.

       مسابقه نقاشی تهران با موضوع آزاد و موضوع «سرزمین من و رنگین کمان» سال گذشته برگزار شد و آیین اهدای جوایز برگزیدگان آن نیز روز 11 تیر پایان بخش نمایشگاه آثار برگزیده در تهران است.

       بر اساس این گزارش گروه داوری مسابقه پس از بررسی 3486 اثر کودکان ایرانی و 1893 اثر کودکان خارجی از کشورهای مختلف جهان 40 کودک و نوجوان را حایز دریافت نشان طلایی و مقام اول این مسابقه شناختند.

       همچنین93 نشان نقره و 188 نشان برنز نیز به این کودکان و نوجوانان اهدا خواهد شد.

       در این میان نقاشی‌های دو کودک ایرانی و ویتنامی به عنوان برندگان ویژه توسط داوران این مسابقه معرفی و با اهدا جوایزی از آنها تقدیر می‌شود.

       آثاری که ماکت آن به صورت برجسته و در ابعاد بزرگ در محل برگزاری نمایشگاه در معرض نگاه بازدید کنندگان قرار گرفته است.

       آیین اهدای جوایز برندگان مسابقه با حضور شماری از برگزیدگان ایرانی و سفرای کشورهای خارجی شرکت کننده در مسابقه ساعت 16 روز 11 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد