.

.

.

.

نمایشگاهی از آثار هنری مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

دومین نمایشگاه دو سالانه آثار مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه‌ای از آثار هنری مربیان کانون در سراسر کشور را در معرض تماشای بازدید کنندگان قرار می‌دهد.

      به گزارش روابط عمومی کانون، در این نمایشگاه که طی روزهای 24 لغایت 30 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب برپا می‌شود، نزدیک به 800 قطعه اثر هنری ارایه خواهد شد.

      این آثار حاصل خلاقیت‌های هنری مربیان و کارشناسانی است که در بیش از 650 مرکز کانون درسراسر کشور کار پرورش استعدادها، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های هنری کودکان و نوجوانان ایرانی را بر عهده دارند.

      در این نمایشگاه آثار هنری در رشته‌های نقاشی، طراحی، گرافیک، عکس، خوش‌نویسی، نقاشی‌خط، تذهیب، سفال، آثار حجمی، ماسک و عروسک‌ نمایشی در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

      نمایشگاه دو سالانه آثار مربیان هنری کانون با هدف نمایش توانمندی‌ها و خلاقیت‌های هنری مربیان کانون همه روز از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 18 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پذیرای بازدید کنندگان است.

      این نمایشگاه، ساعت 10 صبح روز 24 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری واقع در خیابان حجاب تهران گشایش می‌یابد و روز 30 بهمن نیز به کار خود پایان خواهد داد.

          گفتنی است مجموعه تصاویر این آثار هنری که از میان نزدیک به هزار قطعه اثر بیش از 650 مربی کارشناس کانون انتخاب شده است، همچون دوره پیشین به صورت کتاب و لوح فشرده در آینده در اختیار علاقه‌مندان به آثار هنری قرار خواهد گرفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد