.

.

.

.

همایش کودک ، محرم ، انقلاب در بوشهر برگزار شد

     در ششمین روز از دهه مبارک فجر همایش یک روزه "کودک ، محرم و انقلاب" روز دوشنبه در بوشهر برگزار شد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر هدف از برگزاری این همایش را آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب و واقعه عاشورا و ایجاد زمینه های رشد آگاهی مذهبی در این عزیزان ذکرکرد.

    "خانم اشکانی" افزود: همه مسوولان وظیفه دارند که کودکان و نوجوانان را با جریان انقلاب آشنا کنند و هر گونه سهل انگاری در این مورد بخشودنی نیست.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشأت گرفته از انقلاب امام حسین (ع) است، تصریح کرد: با توجه به‌اینکه کودکان و نوجوانان زنان و مردان آینده جامعه هستند، با برنامه‌ریزی واهتمام به این افراد باید پیوند بین نسلهای آینده را با انقلاب و محرم تقویت کرد.

    ایشان با اشاره به‌اینکه فراموش نکردن انقلاب در جامعه آینده نیازمند سرمایه‌گذاری است، یادآور شد: داشتن افرادی مطمئن، متعهد و سالم در گرو آموزش صحیح و داشتن تربیت اسلامی است و در غیر اینصورت جامعه به بیراهه کشیده می‌شود.

    در این همایش یک روزه بیش از 300 نفر از دانش آموزان  پسر و دختر بوشهری در حضور دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مدیر کل امور اجتماعی و انتخابات استانداری بوشهر از برنامه های متنوع فرهنگی هنری بهره مند شدند.

    اجرای سرود مشترک اعضا و مربیان کانون با عنوان : علی اصغر(ع) اجرای نمایش زیبای اعضاء کانون با محتوای مظلومیت طفلان دشت کربلا و رشادت های زینب کبری (س) ، اجرای نوحه و سینه زنی توسط عضو کودک کانون آقای تارخ پرند - از مهمترین برنامه های این همایش بود. شایان ذکر است گزارش کامل این همایش در بخش های مختلف خبری و برنامه کودک و نوجوان تلویزیون ، جراید محلی و خبرگزاری ها بنحوه مطلوبی منعکس گردید.

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد